شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی نسیم شب پرواز شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی نسیم شب پرواز
  • واحد پول: ریال
  • زبان: فارسی

هیات ریجنسی پاریس - چارلز د گاول

شارلز دوگل, فرانسه
351 Avenue du Bois de la Pie - BP 42048 Paris Nord 2 - Roissy CDG - Cedex 95912 ‎33-1-48171234 ‎   -  نقشه

درباره هیات ریجنسی پاریس - چارلز د گاول

بررسی اجمالی هتل

Located at Charles de Gaulle airport, this hotel lies just a short distance from the TGV station and Paris-Nord exhibition centre. The centre of the French metropolis lies some 15 km away and may easily be reached by making use of public transport. Disneyland Paris is about 20 minutes drive away.
نمایش بیشتر

امکانات هتل

امکانات داخل هتل

  • هواساز سالن هتل
  • جعبه امانات
  • تلویزیون
    تلویزیون
    تلویزیون
  • خشک شویی
  • فکس
    فکس
    فکس
  • ماساژ
    ماساژ
    ماساژ
  • هواساز اتاق
  • پذیرایی نوشیدنی
  • رزرو 24 ساعته
  • مرکز اجتماعات
  • گاراژ
  • پاسخگویی 24 ساعته
  • وی-لن WLAN

غذاخوری و پذیرایی

  • رستوران
    رستوران
    رستوران
  • هواساز داخل رستوران
  • رستوران های بدون سیگار

امکانات داخل اتاق

  • سشوار
  • حمام داخل اتاق
  • وان حمام
  • گرمایش مرکزی
  • رخت کن
  • تلفن مستقیم اتاق
    تلفن مستقیم اتاق
    تلفن مستقیم اتاق
  • ضبط صوت
  • گرمایش اختصاصی
  • مینی بار
  • تلویزیون کابلی
  • حمام

ورزش و باشگاه ورزشی

  • بیلیارد
  • بدنسازی
  • امکانات برنزه کردن

ساحل

  • هواساز اختصاصی

استخر

  • استخر سرپوشیده
نمایش کمتر

اطراف هتل

فاصله تا زمین گلفدر محل هتل است
فاصله تا حمل و نقل عمومیفقط 100 متر
نمایش بیشتر

اطلاعات مفید در باره هتل

ورورد به هتلساعت 2 بعدازظهر
خروج از هتلساعت 12 ظهر
تعداد اتاق0
تعداد سوییت31
تعداد ویلا0
سال ساخت هتل1992
سال بازسازی هتل
نمایش بیشتر

قوانین هتل

نوزاد زیر دو سالبسته به اتاقی که انتخاب می کنید ممکن است تخت نوزاد شامل مبلغ اضافی شود
کودک 3 تا 12 سالباید برای آنها تخت اضافی درخواست شود
  • به میهمانان بزرگتر از 12 سال بزرگسال گفته می شود
  • تخت های اضافه به نوع اتاقی که انتخاب می کنید بستگی دارند. لطفا قوانین مربوط به اتاق مورد نظرتان را جداگانه کنترل کنید
  • در صورتی که بیش از یک اتاق را رزرو کنید، ممکن است قوانین هر اتاق با دیگری متفاوت باشد
نمایش بیشتر
توضیحات بیشتر
  • The hotel was built in 1992. The establishment offers travellers a total of 388 rooms. Most storeys can be reached by lift. Services such as a cloakroom and a safe ensure a comfortable stay. Wireless internet access in public areas allows guests to stay connected. Among the culinary options available at the accommodation are a restaurant, a dining area and a bar. Travellers arriving by car can leave their vehicles in the garage or in the car park. Additional services include translation services, room service and a laundry service. In addition, a shuttle service is offered.
  • Each of the rooms is appointed with air conditioning, central heating and a bathroom. A safe and a minibar are also available. Guests will also find a mini fridge included as standard. Features include a telephone, a TV, a stereo system and WiFi, adding comfort to the holiday. A shower and a bathtub can be found in the bathrooms. A hairdryer is also available. The hotel offers family rooms and non-smoking rooms.
  • The establishment features various options for cooling off on hot days, including a pool and an indoor pool. The hot tub is the perfect place to relax. Leisure options at the accommodation include tennis, a gym, billiards, a spa, a sauna and solarium, or for a fee, massage treatments. Copyright GIATA 2004 - 2016. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126039
  • Guests can choose options including breakfast, lunch and dinner. Staff are also happy to provide special dietary cuisine. The hotel also offers special catering options.
  • کارت های اعتباری نظیر مسترکارت و ویزا جهت پرداخت در هتل پذیرفته می شوند
نمایش بیشتر
امتیاز کاربران به هتل
امتیاز شما به این هتل:
برای امتیاز کلیک کنید
امکانات هتل
دسترسی به نقاط مهم
کیفیت خواب
ارزش در برابر قیمت
وضعیت خدمات
وضعیت نظافت
خوشرویی کارکنان
کیفیت غذا و پذیرایی
حداکثر کاراکتر مجاز 500 و حداقل 50 می باشد. تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
امکانش هست راجع به سفرتان بیشتر صحبت کنیم؟ (اختیاری)
لطفا نوع سفری که رفته اید را مشخص کنید؟
در چه فصلی سفر کرده اید؟
درجه قیمت هتل را بدون در نظر گرفتن کیفیت آن چگونه ارزیابی می کنید؟

اولین نفری باشید که نظر می دهد!

با درج نظر خود می توانید به بهبود خدمات هتل و سرویس دهی بهتر به میهمانان کمک کنید.